poniedziałek, 26 grudnia 2016

Wyniki rozdania | 13 listopada 2016r.

Niedawno na moim blogu ogłosiłam konkurs, w którym do zdobycia były dwa zestawy prezentowe. 


Główną trudnością uczestników było wymyślenie kreatywnych pytań, które zadawali na moim ask'u, na które odpowiedzi znajdziecie właśnie na nim.
W pierwszym przypadku o wygranej decydowało najlepsze pytanie, a w drugim szczęście w losowaniu.


Konkurs zorganizowałam z okazji wybicia na moim blogu setnej obserwacji. 
Ogłoszony został dokładnie 13 listopada, a wszystkie wymogi oraz pytania wraz z wypisanymi przeze mnie danymi, które trzeba było podać, by zostać zakwalifikowanym, można było umieszczać w komentarzu pod postem do 10 grudnia 2016r. 


Po ponad trzech tygodniach od daty zakończenia przyjmowania zgłoszeń, podjęłam decyzję i zgodnie z wymienionymi wcześniej zasadami wybrałam dwóch zwycięzców. 

Nagrodę pierwszą, za zadanie najbardziej kreatywnego pytania otrzymuje Damian z bloga tutajjestem-lekkomyslny, a drugą dziewczyny - Sylwia i Aga z bloga agssymi.



Gratuluję wygranym i jeszcze raz bardzo dziękuje wszystkim moim dotychczasowym czytelnikom za wsparcie, miłe słowa i po prostu za to, że jesteście ze mną.
Do zwycięzców zgłoszę się drogą mailową, w celu uzyskania adresu zamieszkania, abym mogła wysłać nagrody.


Koniecznie dajcie znać, czy lubicie konkursy blogowe i czy chcielibyście, abym jeszcze kiedyś ogłosiła jakiś konkursik ?


Zapraszam do pozostałych postów:







1 komentarz :

  1. O jejku dziękujemy! <3 Bardzo się cieszymy z nagrody ^^
    Buziaki ;* Agssymi

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze !
Dzięki nim mam więcej chęci do działania :D

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.