piątek, 23 grudnia 2016

Spotkanie blogerek | 10.12.2016r.

Po raz pierwszy, odkąd jednym przyciskiem myszy przyczyniłam się do założenia mojego bloga, a potem do jego dalszego prowadzenia miałam ogromną przyjemność uczestniczyć w niezwykłym spotkaniu osób, które tak jak ja zajmują się prowadzeniem blogów, czyli jednym słowem, po prostu - z blogerkami
Od samych początków mojego blogowania nigdy nie myślałam o tym, że kiedykolwiek spotkam się z innymi osobami, które robią i kochają to tak samo, jak ja. Oczywiście, gdzieś głęboko we mnie od czasu do czasu rodziła się taka myśl, pragnienie, by w przyszłości poznać choć jedną blogerkę oraz połączyć z nią siły lub chociaż porozmawiać. 




Kiedy to dokładnie 10 listopada 2016r. dostałam wiadomość od głównej organizatorki spotkania - Mileny Marchlewskiej, działającej w sferze internetu pod nickiem ksiezycova z propozycją wzięcia udziału, nie byłam pewna, co do mojej decyzji. Oczywiście, zgodziłam się od razu, gdyż liczba uczestników imprezy była ograniczona, lecz w duchu tak naprawdę nie podjęłam jeszcze decyzji ostatecznej.
Obawiałam się ... no właśnie, czego ?
(...) chyba tego, że po prostu będę zbyt nieśmiała i pozostałe dziewczyny zgniotą mnie swoją pewnością siebie. 




W spotkaniu, które odbyło się 10 grudnia 2016r. w kawiarni "Strefa" (zresztą o niezwykłym klimacie i bardzo ładnie zaaranżowanym wnętrzu), o której istnieniu do tej pory nie miałam bladego pojęcia, uczestniczyło trzynaście blogujących kobiet, a jego organizatorkami były, wspomniana przeze mnie Milena Marchlewska (księżycova) oraz gościnnie Patrycja Kalinowska (Slaguu). 

Wszystkie miałyśmy także zaszczyt wysłuchać panów Piotra Łokuciejewskiego oraz Adama Sułkowskiego – przedstawicieli platformy Reach a Blogger, pośredniczącymi przy współpracy blogerów z firmami. Strona, której działanie szczegółowo, naprawdę przystępnie oraz zrozumiale wytłumaczyli wspomniani wcześniej panowie, bardzo mnie zaciekawiła. Nie wiedziałam, że istnieje platforma, która ułatwia życie wielu blogerom, a także poszukujących ich sponsorom dzięki zgromadzeniu przedstawicieli obydwu stron w jednym miejscu. Dzięki takim stronom blogerom łatwiej jest znaleźć sponsorów, a firmom blogerów. Uważam, że to naprawdę genialne rozwiązanie.


Uczestniczki spotkania:
(układ autorstwa wspaniałej Mileny)

Klaudia Krużycka                        Elwira Charmuszko                       Katarzyna Piasecka
  Shiny Beauty                               Spiked-Soul                              Błękitny pamiętnik


Martyna Cysewska                        Weronika Durszewicz,                           Kamila Warczak
m-artyna                                      Autorka tego wpisu                                 camesss
   we własnej osobie.

  Patrycja Kłodzińska                           Ewa Kalina                              Patrycja Kalinowska
  Kiudlis                                  Ewa Kalina                                      Slaguu

    Krystyna Polek                        Magdalena Szczęśniak                     Katarzyna Krawczyk
            Twardo na ziemi                               Kartka z pasją                       Never ending make up
          miękko w chmurach

Dodatkowo, jedna z uczestniczek, którą pomimo sporej różnicy wieku między nami bardzo polubiłam - Krystyna Polek, autorka bloga Twardo na ziemi miękko w chmurach, wygłosiła wykład: „W poszukiwaniu kreatywności – niezbędnik blogera”. Uważam, że ma wrodzony talent do przekonywania ludzi oraz do wygłaszania wszelakich mów. Głos, dykcja oraz same informacje przekazane przez Krysię trafiły do mnie w 100% i dzięki temu także wyciągnęłam z jej wykładu oraz przeprowadzonych ćwiczeń wiele nowych doświadczeń oraz refleksji. Prelekcja, którą przygotowała Krysia okazała się dla mnie bardzo przydatna, gdyż dowiedziałam się m.in. gdzie i jak pozycjonować bloga, jak pobudzać wyobraźnię, gdzie szukać inspiracji i wiele, wiele innych ważnych dla mnie informacji dotyczących prowadzenia bloga. Uważam, że Krysia jest naprawdę niezwykłą i bardzo inteligentną osobą. Z resztą, jeżeli mi nie wierzycie, zerknijcie na bloga przez nią prowadzonego.




Wzięłam się w garść i postanowiłam wydobyć z siebie jak najwięcej "prawdziwej mnie", nie skrępowanej w żaden sposób. Myślę, że odniosłam sukces na tym polu, gdyż czułam się naprawdę swobodnie wśród dziewczyn. Wszystkie okazały się być naprawdę miłe, rozmowne, uprzejme ... i mogłabym te różne cechy  wymieniać jeszcze przez dłuższy czas. Liczy się to, iż pomimo, można powiedzieć z pozoru dzielącej nas dużej różnicy wieku, udało się nam odnaleźć wiele wspólnych tematów. Myślę, że było to spowodowane przede wszystkim tym, że wszystkie uczestniczki spotkania łączy jedna wspaniała pasja i jednocześnie miłość do blogowania. 




W związku z tym, że spotkanie odbyło się w świątecznym miesiącu - grudniu, każda z nas zobowiązana była do kupienia książki lub oddania tej, którą już przeczytała na wymianę, przez losowanie pomiędzy wszystkimi uczestniczkami spotkania, bo która blogerka nie jest oczytana ? Uważam, że to był naprawdę fajny gest i chociaż książka, którą otrzymałam nie jest raczej w moim guście, to z wielką chęcią ją przeczytam.
Każda z nas dostała kilka upominków, głównie kosmetycznych, ale również książkę. Produkty, które otrzymałyśmy jesteśmy zobowiązane zrecenzować, co dla mnie akurat jest wielką przyjemnością, gdyż lubię testować nowe rzeczy. 


Relacja ze spotkania także na moim kanale:



Co sądzicie o tego typu spotkaniach ? 
Chcielibyście kiedyś być ich uczestnikami ?





Zapraszam do pozostałych postów:



10 komentarzy :

  1. Ojejku! Mega spotkanie :) Kojarzymy niektóre z tych blogerek i serdecznie pozdrawiamy każdą z was. My niestety nie miałyśmy jeszcze okazji uczestniczyc w czymś podobnym, ale co tam ;) Na pewno kiedyś się uda ^^ Buziak ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło było Cie poznać. Mam nadzieję że zobaczymy się w maju :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spotkanie bardzo udane :) Czekam na kolejne nasze wspólne spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Weronika - Ciebie miałby ktoś "przygnieść"? Pamiętaj, że jesteś wyjątkowa, charyzmatyczna i piękna :) Jak każda z nas, każda wspaniała :) Nikt nikogo nie przygniata :) Cieszę się, że mogłam Ciebie poznać! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tego typu spotkania są na prawdę fajne - można poznać nowe osoby i na prawdę dobrze się bawić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow super ! Takie spotkania są genialne ;)
    Warto przenosić świat wirtualny do rzeczywistego !
    http://feather92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Weronika ja się na Ciebie napatrzeć nie mogłam! Cudowna jesteś i zawsze o tym pamiętaj :-) Wspaniale było Cię poznać :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam 3 uczestniczki. Zazdroszczę takiego eventu ;)
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Miło było Cię poznać i bardzo się cieszę, że pojawiłaś się na spotkaniu! Mam nadzieję, że widzimy się na kolejnym :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna sprawa :)
    Szkoda, że nie wiedziałam o takim bydgoskim spotkanku.
    Może następnym razem:))
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze !
Dzięki nim mam więcej chęci do działania :D

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.